Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • GTV-то го гласят с електрическа турбина.А 8c-то с две турбини.

    GTV-то ще е шосейната бегачка.

    Няма засега голяма лимузина седан конкуренция на 5-та серия БМВ, Е класа и А6-ца, но и на това сме доволни.

    http://www.ntd.tv/2018/06/01/fiat-ch...ctrified-cars/
    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 15:35.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • Първоначално публикувано от smc Покажи съобщение
      Всичко супер, само липсва наследник на 166. Поне с тея СУВ да се стабилизират продажбите и някой ден да стане и това.
      Джулията?Или тя е наследник на 159...?То па и 166 е една "сапунера",само габаритите са и ,като на приличен автомобил.

      ---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 15:15 ----------

      Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
      GTV-то го гласят с електрическа турбина.А 8c-то с две турбини.

      GTV-то ще е шосейната бегачка.

      Няма засега голяма лимузина седан конкуренция на 5-та серия БМВ, Е класа и А6-ца, но и на това сме доволни.

      http://www.ntd.tv/2018/06/01/fiat-ch...ctrified-cars/
      И двигателя на коя марка ще е?

      Comment


      • Алфа ромео.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
          Алфа ромео.
          Fiat или Феррари?")

          Comment


          • Fiat или Феррари?")
            Че в кой модел на ФИАТ или ФЕРАРИ има 6 цилиндров 2.9 битурбо 510 коня или ще има 600+ коня шестцилиндров двигател с електрическа турбина?

            Можеш ли да посочиш такъв модел или отново "чесане на крастата"?
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

            Comment


            • До колкото знам сегашният V6 в Джулия е разработката на Ферари V8, но без два цилиндъра и с добавени два турбокомпресора.

              Лично на мен, това новото ГТВ на силует ми прилича на БМВ... което малко не ме кефи, но да видим де. Това не е финалният модел все още.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                Че в кой модел на ФИАТ или ФЕРАРИ има 6 цилиндров 2.9 битурбо 510 коня или ще има 600+ коня шестцилиндров двигател с електрическа турбина?

                Можеш ли да посочиш такъв модел или отново "чесане на крастата"?
                Алфа Ромео не произвежда двигатели от 2006 година, за най-голяма жалост на световния автомобилизъм, и колкото и да се убеждавате в противното това е факт...
                Last edited by bobi1997; d.m.y г., 05:17.
                Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                Comment


                • Доколкото знам двигателя в Giulia QV е този от Ferrari California но с резнати 2 цилиндъра. Поне това съм чел де.
                  Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                  Comment


                  • И двигателя на Рено Премиум е на Волво,но с намалена кубатура!Та питам новата ли старата ли Джулия,съвременната ли-или Фиат,или друго,но без АЛФА!Тва като тия,където ми обесняват,че 166 било АЛФА с характер чакПоследния характер на Н1 марката за мене съм го усетил в тясната 75,и донякъде в 145-поне двигателя,тия фешън ментета нататъка не стават

                    ---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:46 ----------

                    Първоначално публикувано от Ali.Sali Покажи съобщение
                    Доколкото знам двигателя в Giulia QV е този от Ferrari California но с резнати 2 цилиндъра. Поне това съм чел де.
                    Па за кво ми е такава псевдоалфа тогава?Навремето имаше бая смешници,където лепеха емблеми на Ферарри по 75-ците и 33-ките-смех!

                    Comment


                    • Според мен, Алфа няма да станат масов модел, ала Голф. дето всеки втори 'гражданин' да я товари с картофи.
                      Мисля че целта е да станат спортна марка, за ценители. В концерна FCA, ще са между масовите модели и супер спортните Мазерати, Ферари не ги броя, защото FCA Group ги извадиха, като независима марка. За това и навлизат във F1 и на доста състезания, колата по сигурността и Алфа. Искат марката да бъде свързвана, със спорт. Дизайна е как да го кажа, възбуждащ.

                      Comment


                      • Маркионе напусна FCA и Ferrari

                        Маркионе напусна FCA и Ferrari




                        След 14 години начело на FIAT Chrysler (FCA) и Ferrari от вчера Серджо Маркионе не е начело на един от най-големите автомобилни производители в света. Маркионе напусна заради усложнения след операция на рамото, а от компанията официално потвърдиха, че влошеното му здраве „няма да му позволи да работи”.

                        Вчера бордът на директорите на FCA избра досегашния шеф на Jeep Майк Манли за главен изпълнителен директор на FIAT Chrysler, като назначението му влезе в сила веднага.

                        54-годишният англичанин Манли е човекът зад успехите на Jeep в последните години, като марката успя да се наложи в световен мащаб като един от най-популярните производители на SUV модели и всъдеходи. Манли започва работа в Chrysler Великобритания през 2000 година, а през 2009 година, когато FIAT купи компанията беше назначен за шеф на Jeep. Последва любимото на Маркионе превръщане на Jeep в „машина за пари”.

                        Според различни пазарни анализатори успехът на Jeep е толкова сериозен, че пазарната оценка на марка от 30 милиарда долара се равнява на тази на цялата компания FCA. Което не говори добре за другите марки под шапката на FCA.

                        Операцията на дясното рамо на Маркионе беше потвърдена за първи път от компанията на 5 юли, като това стана пред сайта Lettera 43. А Маркионе не се беше показвал пред публика от 26 юни, когато предаде един Jeep Wrangler на полицията в Рим.

                        Наследникът на фамилията Аниели Джон Елкан пък беше избран за шеф на Ferrari, като досега той заемаше поста президент на FCA.

                        „В хода на тази седмица се появиха неочаквани усложнения при възстановяването на господин Маркионе от операция, като тези усложнения сериозно се влошиха в рамките на последните няколко часа. В следствие на това, господин Маркионе няма да може да се върне на работа”, се казва в официалното изявление на FCA от вчера.

                        „Изключително съм натъжен от промяната в здравословното състояние на Серджо – заяви Елкан. – Тази ситуация беше немислима допреди няколко часа. Мислите ми, както и тези на колегите ни сега са със Серджо и семейството му.”


                        Цялата новина и източник: automedia.bg
                        Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                        Comment


                        • Alfa Romeo ''made in china''
                          https://fakti.bg/avto/361194-alfa-i-...LvKiHQ7dd2UiBk
                          Alfa 155 1.9TD '97 EX
                          Alfa 166 2.4 JTD EX
                          Alfa 156 2.4 JTD

                          Comment


                          • Готови ли сте за новини на 5 Март?

                            https://www.carscoops.com/2019/02/al...ng-new-geneva/
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • Голямата грешка на поредица меринджей на Фиат и Алфа беше че през годините нямаха последователна политика за навлизане в по- широка моделна гама автомобили - малък клас, среден клас, премиум и висок клас. Постоянните зловредно разбиране че АР е изключителна като марка и кола доведе до сегашното състояние- изключителните марки са с "изключителен" пазар който е твърде малък- трябваше да "нароят" една камара "баберик" които да се купува от всеядните идиоти потребители за които е важна емблемката, а останалото с истинско "съдържание" ще си го купуват истинските фенове.Така направиха и Мерцедес и БМВ и Ауди - много баберик в ниския и средния ценови клас, та дори и в "премиум" като видяха че силно "кълве", СЮВ-ове за желаещите но и запазиха и S класата, 450, 63 и 65 двигателите...

                              БМВ направи същото, като си запази "м" серията...

                              В крайна сметка ако се запазят сегашните инженерни екипи китайски финанси може да са разумното решение- иначе стане ли част от ВАГ групата АР ще ползва техни двигатели...

                              https://automedia.investor.bg/a/2-no...i-ot-formula-1


                              Жалко е, но е по -добре от ВАГ.
                              https://automedia.investor.bg/a/2-no...i-i-alfa-romeo

                              Проспаха повече от 30 години да преместят част от производството в Източна Европа и да снижат разходите.В същото време немците се възползваха превъзходно от тази възможност...

                              Просто поредица от некадърни мениджъри...
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                              Comment


                              • Tonale, или нещо от сорта...
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X